سایت قدرتی طراحی

اس ام اس و جوک طنز و باحال

سایت قدرتی طراحی

اس ام اس و جوک طنز و باحال

درمان چاقی آندوسکوپی

درمان چاقی آندوسکوپی


افزایش چاقی دانشمندان را به دنبال مسیری است که کمترین پیچیدگی را برای بیمار ایجاد می کند و راه کم خطر و سالم است. بالون داخل معده روز به روز بیشتر و روزمره به دلیل این واقعیت است که عوارضی ندارد و می تواند به صورت سرپایی و در کلینیک ها یا کلینیک ها انجام شود. اکثر اندوسکوپیست ها (متخصصان گوارش) و جراحان چاقی با این روش آشنا هستند. اما برای به دست آوردن بهترین نتیجه از بالون، گروهی از حرفه ای ها از جمله پزشک، روانپزشک، روانپزشک، متخصص تغذیه و فیزیوتراپیست باید به بیمار کمک کنند و در درمان شرکت کنند.


Image result for ‫بالون معده‬‎


مزایای بیماران قرار دادن بالون داخل معده چیست؟


  1. بیماران بسیار چاق مبتلا به عوارض چاقی مانند گلودرد در طول خواب، دیابت و فشار خون بالا.   بیماران چاق که باید جراحی دیگری مانند جراحی قلب، استخوان، جراحی شکمی و غیره انجام دهند.   3. بیماران مبتلا به چاقی مزمن که نگران عوارض چاقی هستند، اما دارای رژیم غذایی کم و دارو هستند.   4 BMI بیش از 30 و بیماران با BMI کمتر از 30 که با چاقی تشخیص داده شده اند.   5. بیماران چاقی که عمل جراحی را نمی پذیرند.   6. بیمارانی که برای جراحی دستگاه گوارش مناسب نیستند.   7. بیماران بسیار چاق و خطر ابتلا به بیهوشی و جراحی قبل از جراحی را با BMI 50-45 کاهش می دهند.


چه بیمارانی نباید بالونی داشته باشند؟


در بعضی از مردم کاملا نمیتواند مانند: 1. کسانی که تحت عمل جراحی معده قرار گرفته اند 2. کسانی که معتاد به الکل یا مواد مخدر هستند 3. کسانی که زخم معده یا دوازدهه دارند 4. کسانی که برای مدت طولانی ضد انعقادی مصرف کرده اند 5. کسانی که بیماری کلاژن دارند 6. کسانی که بیماری التهابی روده دارند 7. کسانی که بیش از 5 سانتیمتر فتق در حفره معده دارند 8. کسانی که سیروز کبد دارند 9. کسانی که نارسایی مزمن کلیه دارند 10. کسانی که حامله هستند



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.