سایت قدرتی طراحی

اس ام اس و جوک طنز و باحال

سایت قدرتی طراحی

اس ام اس و جوک طنز و باحال

با خواص و عوارض مصرف آلو سیاه در بارداری بیشتر آشنا شوید

با خواص و عوارض مصرف آلو سیاه در بارداری بیشتر آشنا شوید

مصرف آلو سیاه در بارداری , خوردن و مصرف آلو سیاه در بارداری , خوردن آلو سیاه در دوران بارداری , خواص مصرف آلو سیاه در بارداری , خواص آلو سیاه در دوران بارداری , آلو سیاه در بارداری , آلو سیاه در بارداری , آلو سیاه و بارداری , عوارض آلو سیاه در دوران بارداری , فواید مصرف آلو سیاه در دوران بارداری , آلو سیاه در دوران بارداری , مصرف آلو سیاه و دیابت

مصرف آلو سیاه در بارداری , خوردن آلو سیاه در بارداری , خوردن آلو سیاه در دوران بارداری , خواص آلو سیاه در بارداری

در این مطلب از سایت جسارت با خواص و عوارض مصرف آلو سیاه در بارداری بیشتر آشنا شوید . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد .

همانطور که می دانید فیبر موجو در آلو سیاه به هضم مواد غذایی کمک کرده و همچنین از بروز یبوست در بارداری جلوگیری میکند. ویتامین C موجود در آن به جذب آهن کمک کرده و همچنین باعث سلامت بافت های بدن مادر و جنین می شود.مبتلایان به یبوست باید مخلوط آلوی پخته شده را به همراه کمی ترنجبین و عسل یا شکر سرخ میل کنند.وی افزود: افراد بهتر است آلو را در فصلش به اندازه متعادل مصرف کنند. این میوه تاثیر بسزایی در درمان سرفه دارد، اگر آلو با انجیر به همراه مقداری آب ترکیب شود شربتی خوشمزه تهیه می‌شود که برای سرفه به خصوص سرفه‌های خشک، نرمی و خشونت سینه بسیار مفید است.رژیم غذایی هر زن حامله­ ای باید غنی از میوه­ های تازه و فصلی باشد. این امر به ویژه زمانی که زن حامله ماه­های اویه از دوران بارداری را سپری می­کند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. همچنین، فراموش نکنید که میوه آلو سیاه یک ماده غذایی چندجانبه محسوب شده و ممکن است احساسات ناخوشایند شما را هم در این دوره حساس، به میزان قابل توجهی کنترل نماید و مسکن اعصاب شما خواهد بود و مصرف ان توصیه می شود♦

آلو سیاه

این محقق و پ‍ژوهشگر طب سنتی با اشاره به ملین بودن آلو عنوان کرد: مبتلایان به یبوست باید مخلوط آلوی پخته شده را به همراه کمی ترنجبین و عسل یا شکر سرخ میل کنند.وی افزود: افراد بهتر است آلو را در فصلش به اندازه متعادل مصرف کنند. این میوه تاثیر بسزایی در درمان سرفه دارد، اگر آلو با انجیر به همراه مقداری آب ترکیب شود شربتی خوشمزه تهیه می‌شود که برای سرفه به خصوص سرفه‌های خشک، نرمی و خشونت سینه بسیار مفید است.
با خواص و عوارض مصرف آلو سیاه در بارداری بیشتر آشنا شوید
آلو سیاه , آلو سیاه خشک , آلو سیاه و دیابت , آلو سیاه در بارداری , خواص آلو سیاه

مصرف آلو سیاه در بارداری

همان­طور که می­دانید باردار شدن بزرگ­ترین و فوق­العاده­ترین هدیه خدا برای هر خانم جوانی است! با آن که بسیاری از زنان در طی این دوران حساس، در مورد نوع مواد غذای و میزان آن­ها دچار سردرگمی می­شوند، اما همه آن­ها می­خواهند که با تغذیه سالم، باعث رشد مناسب کودک داخل رحم خود شده و قدرت بدن او را حفظ کنند. به خاطر داشته باشید که تغییرات ایجاد شده در میزان ترشح هورمون­های بدن زنان باردار باعث به هم خوردن نظام آن شده و سلامت کلی این افراد را تحت تاثیر قرار می­دهد، طوری که فرد در این دوره علاقه شدیدی به خوردن مواد غذایی خاصس پیدا می­کند. بنابراین، هر زن حامله­ای نگران کارهایی است که باید در طی نه ماه دوران بارداری خود انجام دهد. فراموش نکنید که بهترین کار برای حفظ سلامت خود مادران باردار و جنین داخل رحم این افراد این است که هر مادی در طی این دوره از زندگی خود از مزایا و عوارض جانبی غذاهای مختلف آگاه شده و سعی کند که از مواد غذا طبیعی سالم استفاده کرده و از مصرف تنقلات و غذاهای بسته بندی شده خودداری نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.