سایت قدرتی طراحی

اس ام اس و جوک طنز و باحال

سایت قدرتی طراحی

اس ام اس و جوک طنز و باحال

مشخصات و قیمت وانت پیکاپ ریچ زامیاد

مشخصات و قیمت وانت پیکاپ ریچ زامیاد

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد مشخصات کامل و قیمت وانت پیکاپ ریچ زامیاد+جزئیات کامل صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.خودروی وانت پیکاپ ریچ یکی از محصولات مهم برای سلیقه های خاص در خودرو است. ریچ خودرویی جذاب، کارآمد، خانوادگی و برای مشتریانی عزیزتر است که ماجراجوئی را در برنامه سفرهای خود پی ریزی کرده اند.ریچ، خودرویی است چند کاره که با قدرت تحسین برانگیز خود، آماده پاسخگوئی به نیاز خریداران خودروهای کار، خودروهای خانوادگی و خودروهای کاربردی است. این خودرو می تواند خودرویی هاص برای مشتریان خاص باشد!

وانت پیکاپ ریچ زامیاد

مدیرعامل شرکت زامیاد، عرضه وانت ریچ به بازار را گامی مهم به منظور افزایش تنوع سبد محصولی این شرکت دانست و گفت: با توجه به برنامه درنظر گرفته شده، این روند تداوم خواهد داشت و محصولات جدید زامیاد از جمله نسل به روز شده وانت ریچ تا پایان سال تولید و به بازار عرضه خواهد شد.گفتنی است، با تجربه و تخصص شرکت زامیاد در زمینه تولید خودروهای تجاری سبک و در راستای تمرکز تولید این نوع خودروها در گروه خودروسازی سایپا، تولید وانت ریچ به شرکت زامیاد سپرده شده است.

وانت پیکاپ ریچ زامیاد

وانت پیکاپ ریچ زامیاد

وانت پیکاپ ریچ زامیاد

مشخصات کلی

ابعاد
طول(mm) ۴۹۸۰
عرض(بدون در نظر گرفتن آیینه ها)(mm) ۱۸۲۰
ارتفاع(mm) ۱۷۱۵
وزن
وزن خالص ۱۶۶۵
مصرف سوخت(lit)
سیکل ترکیبی(lit/۱۰۰km) ۱۰/۸۷
ظرفیت باک(lit) ۶۰
رینگ و تایر
رینگ ۶*۱۵ JJ
تایر ۲۱۵/۷۵R۱۵

وانت پیکاپ ریچ زامیاد

مشخصات فنی وانت ریچ

گیربکس
نوع گیربکس مکانیکی ( ۵ سرعته- با گیربکس کمکی)۷BM۵
موتور
نوع موتور ZG۲۴ – خطی
تعداد سیلندر – تعداد سوپاپ ۴ سیلندر – ۱۶ سوپاپ
حجم موتور cc ۲۴۳۸ سی سی
حداکثر قدرت ۱۳۲/۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۰۸ نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور بر دقیقه
فرمان
نوع فرمان دنده شانه ای – تقویت شده ( هیدرولیکی) – قابل تنظیم
سیستم تعلیق
سیستم تعلیق جلو مستقل – دو جناغی – با میل پیچشی  و میرا کننده دو راهه تلسکوپی
سیستم تعلیق عقب وابسته – فنر برگی با میرا کننده دو راهه تلسکوپی
ترمز
جلو دیسکی تهویه شونده
عقب کاسه ای

وانت پیکاپ ریچ زامیاد

ایمنی و تجهیزات

تجهیزات ایمنی و رفاهی
کیسه هوای جلو ( راننده و سرنشین)
سیستم ترمز ضد قفل
سیستم تهویه مطبوع ( کنترل دستی)
شیشه باالابر برقی جلو و عقب
قفل مرکزی
تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو
آینه جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی
سیستم صوتی( رادیو پخش ، MP3 – ورودی USB )
تجهیزات اضافی
رکاب جانبی
کاور محفظه بار
پروژکتور جلو

قیمت وانت پیکاپ ریچ :

قیمت نمایندگی پیکاپ ریچ حدود ۷۶ میلیون تومان است و قیمت آن در بازار طبق اعلام برخی سایت ها حول و حوش ۱۳۰ میلیون تومان است

وانت پیکاپ ریچ زامیاد با ظاهر جدیدی به بازار ایران عرضه خواهد شد. محصول جدید زامیاد نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا یافته و با ظاهری متفاوت تا پایان سال ۱۳۹۷ روانه بازار کشور می‌شود.

محمد زارع پوراشکذری، مدیرعامل شرکت زامیاد در مراسمی به همراه هیات مدیره و مدیران این شرکت از خودرو جدید خود با نام پیکاپ ریچ رونمایی کرده‌‌اند. پوراشکذری در حاشیه این مراسم عنوان کرد این شرکت به کمک نیروهای متخصص خود، بارها در مجموعه خودروسازی سایپا موفق ظاهر شده است، به گونه‌ای که در بازه زمانی کمتر از ۳ ماه توانسته‌ایم خط تولید وانت پیکاپ ریچ را در شرکت زامیاد مستقر کنیم و ظرفیت تولید اولیه آن را به ۲۰ دستگاه در روز برسانیم. البته با اقدامات صورت گرفته انتظار داریم تولید محصول پیکاپ ریچ زامیاد را به ۴۰ دستگاه در روز ارتقا دهیم.

همچنین بخوانید:

خودروی پیکاپ ریچ با ظاهر جدید به بازار ایران می‌آید

پیکاپ ریچ زامیاد

پیکاپ ریچ زامیاد تا پایان سال عرضه می‌شود

مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه عنوان کرد این شرکت از نیروی انسانی متعهد و متخصص برخوردار بوده و به کمک آن‌ها می‌توانیم بیش از پیش به توسعه تولید خودروهای تجاری بپردازیم و گام بزرگی جهت پیشرفت صنعت خودرو برداریم. همچنین عرضه پیکاپ ریج زامیاد به بازار موجب افزایش تنوع سبد محصولات این شرکت شده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار داریم این خودرو تا پایان سال ۹۷ تولید شده و به بازار خودرو ایران عرضه شود.

همچنین به دلیل قرار گرفتن تولید خودرو وانت ریچ در مجموعه خودروسازی شرکت زامیاد و به خاطر تجربه و تخصص شرکت زامیاد در حوزه تولید خودروهای تجاری سبک، مسئولیت تولید خودرو پیکاپ ریچ به شرکت زامیاد محول شده است.

پیکاپ ریچ زامیاد

در مراسمی با حضور محمد زارع پوراشکذری مدیرعامل شرکت زامیاد، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد این شرکت، اولین وانت ریچ با برند و نشان زامیاد از خط تولید خارج شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت زامیاد، در جمع کارگران خط تولید وانت پیکاپ ریچ ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی صورت پذیرفته توسط پرسنل این شرکت تاکید کرد: توان و ظرفیت نیروهای متخصص شرکت زامیاد بارها در گروه خودروسازی سایپا به اثبات رسیده است، به طوری که توانستند در مدت زمان کمتر از سه ماه، ضمن استقرار خط تولید وانت ریچ در این شرکت، ظرفیت اولیه تولید این محصول را به ۲۰ دستگاه در روز برسانند. ضمن اینکه با برنامه ریزی انجام شده قصد داریم تولید وانت ریچ در زامیاد را به ظرفیت ۴۰ دستگاه در روز برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای نیروی انسانی متعهد و متخصص زامیاد، ابراز امیدواری کرد: این شرکت بتواند بهتر از گذشته در زمینه توسعه تولید خودروهای تجاری به حرکت خود ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت زامیاد، عرضه وانت ریچ به بازار را گامی مهم به منظور افزایش تنوع سبد محصولی این شرکت دانست و گفت: با توجه به برنامه درنظر گرفته شده، این روند تداوم خواهد داشت و محصولات جدید زامیاد از جمله نسل به روز شده وانت ریچ تا پایان سال تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است، با تجربه و تخصص شرکت زامیاد در زمینه تولید خودروهای تجاری سبک و در راستای تمرکز تولید این نوع خودروها در گروه خودروسازی سایپا، تولید وانت ریچ به شرکت زامیاد سپرده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.