بیوگرافی کامل و عکس های آن ماری سلامه

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد بیوگرافی کامل و عکس های آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.آن ماری سلامه متولد ۱۹۹۰ در لبنان، بازیگر است.فارغ التحصیل فوق لیسانس هنرهای نمایشی و تحصیل کرده موسسه هنرهای زیبای لبنان می باشد، او بجز زبان عربی به زبان فارسی نیز مسلط می باشددر این مطلب بیوگرافی آن ماری سلامه را می خوانید

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز

از روستای لبنان تا دانشگاه

این بازیگر ۲۸ ساله در روستای فاریا، کشور لبنان بدنیا آمده است

در مدرسه مهران منصور د بول ایلتون تحصیل کرده و دوره های بازیگری را در موسسه هنرهای زیبا گذراند و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد دراماتیک می باشد

شروع فعالیت

بازیگری را از موسسه هنری و با تئاتر شروع کردم

سپس بصورت جدی فعالیت او بعنوان دستیار کارگردان در سینمای لبنان آغاز شد، او با فیلم Galata Omri شناخته شده و در فیلم ریشه در نقش هانادی دختر مورد تجاوز شده بسیار درخشید

عکس های آن ماری سلامه بازیگر حوالی پاییز

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر حوالی پاییز

از لبنان و مصر تا ایران

او با استعداد ذاتی خود در بازیگری توانست در آثار تاریخی و مدرن از طریق نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی، ژاپنی، سوری، مصری و ایرانی کار کند

اولین بازی در ایران

اولین تجربه او در فیلم آوازهای سرزمین من، محصول مشترک ایران و لبنان در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی شروع شد

ورود به تلویزیون ایران

آن ماری سلامه در دومین تجربه خود در سال ۲۰۱۸ – ۹۷ بعنوان بازیگر سریال حوالی پاییز وارد قاب تلویزیون ایران شد، حضوری که می تواند بسیار جنجالی باشد

Anne Marie Salameh بازیگر لبنانی

عکس های آن ماری سلامه بازیگر لبنانی + بیوگرافی کامل

بازیگر غیر اسلامی !

این بازیگر لبنانی در حالی وارد قاب تلویزیون ملی شده است که وضعیت پوشش و عکس های او در فضای مجازی لبنان با انتقاد گسترده ای مواجه است

او بخاطر کم کردن اثرات انتشار عکس های خود، اکانت اینستاگرامش را بعد از انتشار اخبار سریال در چند ماه گذشته خصوصی کرده و اجازه ورود ایرانیان را به اکانت خود نمی دهد

ازدواج

این بازیگر لبنانی هنوز ازدواجنکرده و مجرد می باشد

آن ماری سلامه و همسرش ، بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر زن عربی ، آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز ، همسر آن ماری سلامه
عکس آن ماری سلامه بازیگر زن عرب حوالی پاییز

آن ماری سلامه بازیگر زن لبنانی سریال حوالی پاییز متولد ۱۹۹۰ در روستایی بنام فاریا در کشور لبنان است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. او در لبنان با بازی در فیلم رشته در نقش دختری بنام هانادی که مورد تجاوز قرار گرفته است به شهرت فراوانی رسید.

آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتیار زیادی در جهان عرب دارد و از جمله معدود بازیگران لبنانی است که به زبان فارسی مسلط است و گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته در آثار تاریخی و مدرن و در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند.

عکس های اینستاگرام آن ماری سلامه ، تصاویر آن ماری سلامه

عکس های ایسناگرام آن ماری سلامه

ازدواج و همسر آن ماری سلامه

تا به امروز خبری مبنی بر ازدواج آن ماری سلامه در هیچ یک از سایت های خبری لبنان منتشر نشده است و به نظر آن ماری سلامه مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

خصوصیات اخلاقی آن ماری سلامه

به گفته عوامل سریال حوالی پاییز آن ماری سلامه بازیگری خوش خنده و مهربان است که در کارش جدی است. لهجه آن ماری و اینکه او به اصطلاحات زبان فارسی آشنایی ندارد موجب شده است تا آن ها لحظه های شیرین و خنده داری را با او سپری کنند.

عکس جدید آن ماری سلامه

تصاویر آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز

تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران

سریال حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران می باشد. این سریال داستانی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به تصویر می کشد و آن ماری سلامه نقش دختر لبنانی را بازی می کند که طرف بازی او حسین مهری است. در این سریال بازیگران مهشور دیگری همچون رویا تیموریان ، لیلا اوتای و مونا کرمی حضور دارند.

اما اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال ۲۰۱۴ برمی گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می باشد.

عکس های شخصی آن ماری سلامه ، تصاویر زیبای آن ماری سلامه

عکس های دیدنی از آن ماری سلامه

ماجرای تجاوز به آن ماری سلامه  

آن ماری سلامه یک بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است البته این تعرض ناموفق بوده است. به گفته آن ماری سلامه سرایدار آپارتمان ما که مرد سوریه ای بود کلید خانه من را کپی کرده بود و به صورت ناگهانی وارد خانه من شده بود و به اتاق من آمد و قصد داشت به من تعرض کند اما من مقاومت کردم و داد و بیداد کردم تا همسایه ها را باخبر کنم و بعد از مقاومت بسیار زیاد من او پا به فرار گذشت.در سال ۲۰۱۷ خبر تجاوز به آن ماری سلامه در رسانه های عربی بازتاب بسیار وسیعی داشت در واقع این خود آن ماری سلامه بود که تصمیم گرفت در برابر این ماجرا سکوت نکند تا این امر درس و عبرتی برای متجاوزان شود و خانواده ها هم یاد بگیرند در برابر جرم های این چنینی سکوت نکنند.پلیس پس از شکایت آن ماری سلامه توانست آن مرد سوریه ای را که فراری شده بود دستیگر کند. او پس از دستگیری اظهار پشیمانی کرد و به زندان افتاد. پس از اینکه جزیئات این خبر رسانه ای شد هزاران کاربر به صفحه شخصی او مراجعه کردند و حرکت او را شجاعانه خوانند و او را تحسین کردند.

بیوگرافی آن ماری سلامه

آن ماری سلامه (Anne-Marie Salameh) متولد سال ۱۹۹۰ میلادی در شهر فاریا در لبنان است. او در مدرسه مهران منصور تحصیل کرده و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. سپس او مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی را دریافت کرد. آن ماری سلامه یکی از بازیگران مشهور و پرطرفدار عرب و لبنانی می باشد که شهرت زیادی در کشورهای عربی دارد. وی به زبان فارسی مسلط است.

بیوگرافی آن ماری سلامه , Anne-Marie Salameh


حضور آن ماری سلامه در فیلم و سریال های ایرانی

آن ماری سلامه تاکنون در فیلم ایرانی آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی و سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی بازی کرده است. از آن ماری سلامه نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم آوازهای سرزمین من و همکاریش با عباس رافعی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است.

آن ماری سلامه دختر عرب

زندگی حرفه‌ای و بازیگری آن ماری سلامه را باید مدیون اعتماد عباس رافعی باشیم. چرا که اگر عباس رافعی به عنوان کارگردان به آن ماری سلامه برای بازیگری در فیلمش اعتماد نکرده بود، شاید آن ماری سلامه مسیر سخت‌ تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌ نمود.

حضور آن ماری سلامه در فیلم و سریال های ایرانی

وی توانست با بازی در فیلم آوازهای سرزمین من تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، ناتاشا شوفانی و عدی رعد توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

بازیگر عرب سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه تنها بازیکر لبنانی سریال حوالی پاییز می باشد سریال حوالی پاییز پس از اتمام سریال دلدادگان روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. او در سریال حوالی پاییز با لیلا اوتادی ، حسین مهری و مونا کرمی همبازی شده است. وی همچنین سابقه بازی در سریال های تلویزیونی Wein Kenti ، Roots و The Victors را در کارنامه حرفه ای و هنری خود دارد.


عکس های شخصی آن ماری سلامه

عکس های شخصی آن ماری سلامه آدرس اینستاگرام آن ماری سلامه , Anne-Marie Salameh بیوگرافی آن ماری سلامه فیلم و سریال های آن ماری سلامه

صفحه شخصی آن ماری سلامه در اینستاگرام حدود ۴ هزار فالوور دارد و به حالت پرایوت (خصوصی ) می باشد.

اسم واقعی بازیگر عرب سریال حوالی پاییز

عکس و بیوگرافی آن ماری سلامه

بیوگرافی آن ماری سلامه

آن ماری سلامه (Anne-Marie Salame) بازیگر سریال حوالی پاییز در تاریخ ۱۹۹۰ میلادی در روستای فاریا در کشور لبنان به دنیا امده است ایشون ۲۸ سال دارد .

مدرسه محل تحصیل ایشون مهران منصور می باشد و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. او مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی دارد و کارش را با بازی در سریال های تلویزیونی آغاز کرد.

آن ماری سلامه

وی در سریال حوالی پاییز که از شبکه سه به زودی پخش میشود بازی کرده است. این بازیگر لبنانی در فیلمی بنام اواز سرزمین من بود که عباس رافعی گارگردان این این فیلم بوده است و نمایش موفقی داشت.

وی با همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، ناتاشا شوفانی و عدی رعد خود را به درجه بالایی از موفقیت رساند.

سریال حوالی پاییز ملودرامی عاشقانه است که به داستان عشق جوان ایرانی نسبت به دختری عرب می‌ پردازد. در این سریال علاوه بر آن ماری ،رویا تیموریان و لیلا اوتادی در این سریال بازی می‌کنند.

نقش مقابل آن‌ ماری را حسین مهری بازی می کند.

گفته می‌شود آن‌ ماری سلامه دستمزد قابل توجهی برای بازی در این سریال دریافت کرده‌ و با توجه به اینکه به زبان فارسی تسلط داشته‌ از معدود گزینه‌ های کارگردان برای انتخاب بازیگر بوده‌ است.

آن ماری سلامه

همسر آن ماری سلامه

متاسفانه خبری مبنی بر متاهل یا مجرد بودن وی که موثق باشد دقیقا مشخص نشده ولی به احتمال زیاد ایشان مجرد باشند.

خبر تجاوز به سلامه

تقریبا پارسال بود که خبری مبنی بر تجاوز به بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز منتشر شد که در اتاق خود در حال استراحت بوده است که سرایدر وارد اتاق میشود و قسد رابطه با او را داشت که ان ماری سلامه تلاش میکند تا به این رابطه تن ندهد و داد و فریاد راه میاندازد در نتیجه شخص سرایدار موفق به رابطه نمیشود.

و این خبر منتشر میشود و باعث زندانی شدن ان فرد میشود. البته واکنش های زیادی در این باره منتشر شده است که مردم این عمل او را مورد ستایش قرار داده بودند که در مقابل زور و اجبار تن به رابطه کثیف نداده است.

فیلم شناسی آن ماری سلامه

Roots

The Victors

Wein Kenti

String Closer Th…

او بیشتر در سریال‌های تلویزیونی در لبنان ایفای نقش کرده‌ است و طرفداران بسیار زیادی دارد. و البته تسلطی که به زبان فارسی دارد یکی از دلایلی است که کارگردان‌های ایرانی او را به عنوان بازیگر سریال‌هایشان انتخاب می‌کنند.

آن ماری همچنین فعالیت‌هایی در سینمای ژاپن، مصر و سوریه داشته‌ است.

عکس های آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

آن ماری سلامه

شناسه نویسنده : ۱۲ شناسه خبر : ۱۴۵۶۵۳ تاریخ انتشار : ۹۷/۰۸/۰۱ – ۱۵:۴۹

ماجرای تجاوز به “آن ماری سلامه” بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز+بیوگرافی

آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد و همچنین با سینمای خارج از کشور از جمله سینمای ژاپن، مصر و سوریه همکاری کرده است. وی اکنون نیز با عوامل سریال حوالی پاییز با تلویزیون ایران همکاری کرده که به زودی شاهد پخش آن خواهیم بود. او پیش از این هم در سال ۱۳۹۳ در فیلم آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی ایفای نقش کرده بود.

مترجم : پردیس کیانی ، اختصاصی تیتر یک آنلاین

آن ماری سلامه متولد سال ۱۹۹۰ میلادی در روستای فاریا در کشور لبنان است. او در مدرسه مهران منصور تحصیل کرده و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. او مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی دارد و کارش را با بازی در سریال های تلویزیونی آغاز کرد.

آن ماری سلامه

خبری که در سال ۲۰۱۷ در رسانه های عربی در مورد آن ماری سلامه بسیار بازتاب داشت، ماجرای تجاوز به او بود. آن ماری خود در رسانه ها مصاحبه کرد و ماجرا را شرح داد. او گفت سرایدار سوریه ای خانه ای که در آن اقامت داشت با کلید وارد خانه اش شد.

آن ماری سلامه

آن ماری اینگونه ماجرا را تعریف کرد : از خواب بیدار شدم و با دیدن او در اتاقم وحشت زده شدم. با تمام قدرت فریاد کشیدم و امیدوار بودم که همسایه ها برای نجاتم بیایند. نگهبان ساختمان که سوریه ای بود با حمله به من سعی کرد لباس هایم را از تنم دربیاورد. من مقاومت کردم و او را هل دادم. او عذرخواهی کرد و از من خواست که او را ببخشم. من که آدرنالین زیادی ترشح کرده بودم با حرف او کمی آرام شدم اما در همین لحظه او دوباره به من حمله ور شد. با مقاومت من او بالاخره تصمیم به فرار گرفت.

این بازیگر جهان عرب که با شوک و درد زیاد جسمانی روبرو شده بود تصمیم گرفت در برابر این ماجرا سکوت نکند تا این امر درس عبرتی برای متجاوزان شود و خانواده ها نیز یاد بگیرند در برابر جرم سکوت نکنند.

آن ماری سلامه

او با پلیس همکاری کرد و پلیس توانست مرد نگهبان را که فراری شده بود دستگیر کند. او اظهار پشیمانی کرد و به زندان افتاد. پس از آنکه جزئیات این حادثه وحشتناک به طور گسترده توسط سلامه منتشر شد، هزاران کاربر به این داستان واکنش نشان دادند و حرکت او را شجاعانه خواندند. او جامعه را به ایستادگی در برابر مجرمان و انتشار اینگونه خبرها دعوت کرد و جامعه لبنان ایستادگی او را تحسین نمود.

آن ماری سلامه

او به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد و همچنین با سینمای خارج از کشور از جمله سینمای ژاپن، مصر و سوریه همکاری کرده است. وی اکنون نیز با عوامل سریال حوالی پاییز با تلویزیون ایران همکاری کرده که به زودی شاهد پخش آن خواهیم بود. او پیش از این هم در سال ۱۳۹۳ در فیلم آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی ایفای نقش کرده بود.